Djurplågeri

Läste nyss i aftonabldet om Sveriges värsta djurplågare.
Hur kan människor vara så grymma, låta djur frysa & svälta ihjäl.
Djur är levande varelser precis som vi.
LÄS MER OM DET---> HÄR
 
Har själv 2 djur och skulle aldrig göra något sånt mot dom.
Dom är ett enormt själskap (ja, i alla fall en av dom) och vet inte hur jag skulle klara mig utom dom.
Har redan förlorat 2, och det är det värsta som har hänt mig


Malin
mille
tarzan

Bild 1; Är min Malin. Namnet kanske inte är det vanligaste på en katt¨, men det var inte vi som bestämde det!

Bild 2; Är på mitt marsvin Mille. Det är inte blixten som gör att han har röda ögon. Det har han naturligt

Bild 3; Är på Tarzan som blev påkörd bara några veckor efter han hade kommit hem till oss.
Och så hade vi en katt innan Tarzan som hette Molly, men henne var vi tvungna att lämna bort


Kram
//Frida
5 kommentarer
emma :D

jag förstår dig :(

de värsta som kan hända är när ett djur försvinner...

jag har ju varit med om de o att dom försvunit av olika anledningar..

o fy fan för mäniskor som gör så! :@



<3

Malin

Söta djur ^^.

Anonym

hoppas du haft en bra dag och att du får en minst lika bra kväll sötnos! =) kramar

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fortsatt fin Tisdag :)

E M M A L J U N G B E R G

åh , tarzan ser ju nästan precis ut som min Chili ! Ska knäppa några kort på honom och lägga upp på bloggen så du får se , håll utkik ! :D