Hela veckan i ett inlägg:P

Har inte kunnat bloggat på ett tag men här kommer det lite kort om dom senaste dagarna.

Lördag: Sports camp sluta.
Söndag: Var hemma och tog det lugnt
Måndag: Var jag med H och sov hos henne.
Tisdag: Åkte till Arkösund!  Var meningen att vi skulle segla med en men motorn på båten gick sönder. Sov en natt på båten i alla fall.
Onsdag: Åkte på kvällen till Snigelns land.
Torsdag: Såg på film med snigel + satt barnvakt åt hennes syrra.
Fredag. Åkte hem och var med H. Smart som man är spillde man ut Cola i deras bil  så det blev att städa den.


Här nedan kommer bilder jag har tagit när jag var i Arkösund.
Kopiera inga bilder!!
vgbvhkorok  hh¨

2 kommentarer
Malin { f r i t z a a }

sv: tack så jättemycket! :D

haha, mitt bästa köp någonsin! utan tvekan! :)

Johanna

sv: Tack så jätte mkt! =)<3 Jag tkr också att din blogg är jätte fin, och du är en duktig fotograf. :D