Teatern i Lördags!

Nu har jag tänkt skriva om min helg, jag börjar med teatern.

Jag åkte från lägret vid 11 och då var det nästan direkt till teatern där vi bytte om och fixa med rekvisitan.
Efter det var det genrep sedan kom publiken. Snacka om att vi var nervösa, ingen kunde stå/sitta still. Sedan börja det och det gick riktigt bra. Vi spelade mormor gråter utav Jonas Gardell.
När teatern var slut fick jag en liten Miranda nalle utav mamma och blommor av bästa Hanna som var så snäll och kom och titta.
Tack ska ni ha<3

Här är lite bilder från teatern. 

Spelade en liten tjej, därför de här kläderna och frisyr.



Till sist slänger jag in en video på pjäsen när Jonas Gardell själv gör den.
Jag spelade lilltjejen som hette Fia.
Den är värd att se på, men ni gör som ni vill:)

0 kommentarer