Hiss&diss


1. Plattången:  Jag har jättelockigt hår och jag gillar det inte precis.
Men med hjälp av plattången kan jag få rakt hår. Därför hissar ja den!
2.Halloween-feste: Har inte vartit på så många om man säger så,
men dom jag har varit på har varit sjukt roliga. Tuvär ska jag inte på någon riktig sådan fest i år,
men får hoppas på nästa år.
3. Chips: jag bara älskar chips, tar hellre det än godis.

1. Dålig hårdag: Har ni varit med om en sådan dag när ni kliver upp på morgonen och ska fixa frillan, men inget duger`? jag har rätt ofta det!
2. Tysta frisörer:  när jag var mindre så gick jag ofta till olika frisörer, och det jag hata var när dom var alldeles tysta när dem klippte mig . Ofta var det såna som precis blivit frisörer så dom kanske hade lita svårt, men ändå. Så ni som vill bli frisörer, ni kan ju försöka prata med kunden. Dem flesta gillar nog det bättre än att bara sitta helt tysta.
3.hm: kommer inte på något mer att dissa just nu!


Ha det bra!
ujh
1 kommentar
meriem<3

tysta frisörer, har vart med om dt asså så irriterande är dt XD<33