Lördag!




landetlandetlandetlandetlandetlandetlandet
  Alla bilder är tagna utav mig och för absolut inte kopieras!

'Igår var jag, mamma och min lillebror ute på mammas jobbarkompis "bondgård"
Hände inte så mycket där ute, men sedan skulle vi ut och plocka svamp, så då fick
kameran såklart följa med.


Efter det åkte vi hem och fräscha upp oss, sedan stack vi till ica maxi, och kolla runt lite.

Senare på kvällen kom våran granne förbi och då vart det att spela spel + tv spel.
Först spela vi Geni, (frågesport) och jag vann!
Sedan vart det Djungelbuzz, och jag vann!
Tillsist körde vi Buzz music quiz, men då kom jag bara trea.
Men det var en riktig kul kväll!

6 kommentarer
ELLEN AHL AXELSSON

sv: så trevligt, tackar :D.

Frida

tack så mycket! :)<3

E M M A L J U N G B E R G

sv; tack , i looove them!



fina bildet :)

Gguldlock

fina bilder :)

malin

jättefina bilder frida! :)

sv: tack sötnos! jo portugal eller rumänien kanske är roligare, vem vet? ;) ha det så bra här i sverige också! :)

kram <3

Johanna

Vilka jätte fina bilder! =) Gillar verkligen den första bilden på höet. :)