Lite bilder

godmorgon alla människor!
Idag börjar jag kl 9 med block i en timme, sedan har jag rast i 30 min sedan är det lunch för min del
Tidigt?, jag vet. Men jag ska vara med och spela skol dm i fotboll så då blir det att äta så tidigt.

Har inte spelat fotoboll på flera månader, så är ganska nervös. Men får hopps att det går bra!

Efter som det här är en fotoblogg tänker jag slänga ut lite äldre bilder från hösten 2008 när jag var på Gotland.


Alla bilder är tagna utav mig och får inte kopieras!

gotlandgotlandgotland

18 kommentarer
Beatrice Jakobsson [foto]

vad roligt :D

bor du på gotland ?

Beatrice Jakobsson [foto]

jaha vad roligt :D!

Malin

SV: Det bästa mot lockigt hår verkar vara plattång tyvärr, detta shampoot tyckte inte jag var något större underverk tyvärr :/



Åh tack så mycket! :D

Malin

SV: Ja fast det finns ju en sorts balsam eller vad man ska säga som man ska ha i håret när man plattar, då sliter det inte alls lika mycket :)

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: inte har du programmet ? :D

Anonym

sv: jag bor drä :D!

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo men det stämmer att det betyder PHOTOSHOP :)

Malin

SV: Aha vad synd :/

elin

ååh fint

Beatrice Jakobsson [foto]

yes :D

jag ser på program som lär mig :D!

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. okej :)

det jag ser är ju en bra hemsida man kan ju se avsnitt :D!

elin

jaa verkligen :)

Anonym

jodå :D

http://www.moderskeppet.se

matilda

fråga gärna nånting i min frågestund:)

Anonym

varsågod :D!

malin

sv; tack, det ska jag! :)

fina bilder föresten! :D<3

kram.

Emma

fina bilder!

ELLEN AHL AXELSSON

Hur har din dag varit? ;) ;*. Min har varit toppen! :D