Midsommar och snart börjar sommarjobbet!

Hejsvej!

Nu säger jag det igen,  aja.
Ledsen för dålig uppdatering. Har egentligen massa bilder jag skulle kunna visa men har verkligen ingen ork.
Veckan har varit lugn, utom igår när jag hade en super härlig, bra, skön dag nere i Göteborg/ Liseberg!

Imorgon åker jag+ familj ner till Emma och firar midsommar med massa folk. Roligt
Där stannar vi tills på lördag, sedan bär det av ner till Oskarshamn där jag tar färjan till Gotland.
Båten kommer i hamn ca 00:05 o redan 8:00 börjar jag sommarjobba. Det ska bli riktigt kul tycker jag!
Kommer troligen bli ännu sämre uppdatering nu!

Så får önska er en skön midsommar!
Kram

 

 

1 kommentar
Just Me

hej jag undra bara ett par saker när fick du ditt sommar jobb? hur fick du det? vart ligger de? och hur mkt i lön fick du?



annars e din blogg sjuukt bra as kul o läsa älskar också o ta bilder as kul!! :)