Påsk på Gotland

Imorgon är det den sista dagen i skolan sedan är det lov.
Nästan direkt efter skolan åker jag till Gotland, hem till mormor och morfar.
Ska vara där tills på söndag, sedan bär det av hem igen.
Väl där ska jag försöka fota mycket och samtidigt hinna gå i kyrkan 2 gånger, konfirmationen.

Kommer troligen inte ha någon tillgång till någon dator där,
men när jag kommer hem har jag säkert
massa bilder att visa.

Annars får ni ha en bra påsk!
Kram


Just det, imorgon är det 1 april. Får se om jag lurar någon eller blir lurad, hehe!
Är ni lättlurade??
8 kommentarer
Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: Haha. Läs om min kommentar :p

Louise

okej:) ne äter kvällsmat med min pojkvän!:)

Zarah-Lou

Ha en mysig helg här på ön ;)

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: ska bli kul :D!

Ellinore Jonsson

GLAD PÅSK!

Beatrice Jakobsson [foto]

har du kul på gotland ?<3

Ellinore Jonsson

sv: allt bra ? :)

Liisa

SVAR: Tackar :D <3