De första solglasögonen på 2-3 år.


Var på stan en sväng med mamma idag, fick med mig hem det på bilden och även ett par skor då jag måste varijera från att gå i converse varenda dag, buhuhu jag som älskar mina converse!

Solglasögen är föresten de första solglasögonen jag äger på 2-3 år. De senaste åren har jag inte skaffat några då jag inte tyckt att jag passat i några, men bestämde att iår ska jag skaffa ett par då de är ett riktigt bra skydd mot solen.
Har kollat runt på lite olika och det har varit svårt att hittat några jag kan ha. Mitt ansikte är smalt och det gör att de flesta solglasögonen är för stora.
Men eftersom mamma var med passade jag på att fråga henne då hon alltid ger de bästa råden och det blev dess från MQ, nöjd är jag.


Glöm inte tävlingen här!
11 kommentarer
L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra annars??:)

E L I N

fin blogg!



är du intresserad av ett bloglovin eller länk byte ? :)

alva [sweetestmemories]

Var med i veckans blogg? :D

E L I N

sv: båda skulle vara kul!

jag har lagt till dig på bloglovin nu, säg till när du gjort desamma.



Och säg till om du vill göra länkbyte :)

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Har ont i huvudet:(

KRAM

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Tack! :)

E L I N

sv: hehe, tack för att du skrev det. måste blivit fel ngn stans! :s



jag lägger till dig underlänkar så kan du säga till när du lagt till mig :D

Linda Sjölund (foto)

sv: Tack så mycket ^^

ANTON - målet att bli fotograf

det var supergott också! :)

cezzelie

cool blogg, jag gillar din bild som du har på headern :)

Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Va med i dagens blogg :) länkar du mej har du större chans att vinna :)

http://gaylifet.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment

Lycka till!