Älskar min Kalender!!

Då är första dagen på gymnasiet avklarat och jag vet inte alls vad jag ska tycka.
Vi är ca 20 tjejer och två killar och en kille ska kanske sluta, kul? Nja faktiskt inte så jätte kul....
Jag får innerligt hoppas att det blir bra ändå....

Något jag blev glad över var denna kalender man fick, det finns allt möjligt i den!
I bilderna ovan får ni se
1. Framsidan
2. 200 kr rabatt på onepice!
3. Nedräkning till loven.

Det var bara en del av vad som fanns inne i den. Det finns även mer rabatter, horoskop, världskarta, tidszoner, verb, användbara översättningar osv... och det som brukar finnas i en kalender.
Jag fullkomligt älskar den!

3 kommentarer
Filippa

sv: hej , jag går på John Bauer Gymnasiet , linjen jag går heter estet media digitaltskapande ;)

cezzelie

Jag går också samhälle ;D

Filippa

sv: jaha :) minna kompisar går också samhälle media och dom har också bara 1 kille i deras klass :P