"We are each of us angels with only one wing, and we can only fly embracing each other"

14 kommentarer
Anonym

sv: följer dig också nu fajnis! ^^

Ebba

Allt bra idag?

Ebba

sv: Härligt! det är bra med mig med! Haft en bra helg :)

Jasmine

Hejsan :D Lust att följas via bloglovin? :)

JOZ♡

Tja! Sjulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker om den (:



Gillar du inte sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt! Ha en bra onsdag. Kram

Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Dagens blogg ny omgång! Va gärna med du också och tävlar för att bli synas bland 600-750 läsare varje dag.

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-9.html

Ha en bra fortsätt dag :)

EmJo ' Flytta utomlands

Jag har funderat på vart folk tycker gränser går för otrohet. Skulle vara roligt om du kikade in och gav din åsikt. Kram



http://emjo.blogg.se/2011/december/right-now-hes-probably-slow-dancing-with-a-b.html#comment

Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

Bea

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

Anonym

Hej. Just nu kan man vinna en onepiece på min blogg om du vill delta! :) Förlåt om jag redan har kommenterat detta eller om du inte gillar reklam :/

neli

fin blogg du har tjejen =)

neli

härligt =)

jo tack, det är bara bra här också hihi.

kram

neli

ska du hitta på ikväll då? =)

neli

hihi okej =) va roligt!

ne ska ta det lugnt hihi =)

kram