At the Heart of the Image♥

13 kommentarer
AL

Hoppas helgen varit bra!

Vill du vara med och tävla om en VAIO laptop? Läs mer på min blogg!

Tove - kristen tonåring

Vilken fin blogg du har. Du är jätteduktig på att fotografera skall du veta :)

Hoppas allt är bra! kram

Tove - kristen tonåring

sv: Det är det som är meningen, att glädja andra!:)

Låter bra, och här är det jättebra också! kram

Camilla

fin blogg! :)

ronja norlén

vilken awesome blogg du har!!!

ronja norlén

sv; nej men åh tack så mycket!!!

CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Haha, söt bild!



Jag är rescencent åt Yves Rocher. Häng med i höstens make up-trender och läs vad jag tycker här: http://caroflina.se/2011/november/nyheter-fran-yves-rocher.html#comment ♥ ♥ ♥

A L I N A [foto & vardga]

Fin blogg! :)

CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Sv: Så lite så :) Hoppas du haft en bra dag ♥

CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Jaaa, här är det bara fint :) Du får slänga upp lite coola foton tycker jag :) Kolla gärna in dagens fotografier från en kall och öde strand ♥

Andrea :D

Hittade till din blogg idag,jättefin!

Haidi Jakobsson

Hoppas du har en trevlig tisdag hihi :D

Nina

Hej! Vilken fin blogg du har :)



Just nu har jag en adventskalender på bloggen :) du kanske vill gå in och kolla?



Kram!