Stipendium x2, otroliga vänner och nu SOMMARLOV!

'
Så här såg jag ut igår fick jag mitt efterlängtade sommarlov.

Det var en otrolig dag igår då jag både fick stipendium för bästa bildrepotage och för bästa tidning jag gjort med mina underbara vänner. Hade ingen aning om att de delade ut stipendium för det och kännslan jag fick då det var en berkäftelse att jag kan, var helt otrolig.
Tidningstipendiet är jag också otroliigt glad över, vi käpmade med våran tidning och även om vi i efterhand hittade saker och fick tanken "vad tänkte vi här?" fick vi även där bekräftat att vi kan, vi var helt enkelt bäst!
 
Betygen är jag även där otroligt nöjd med, jag har gjort min bästa, mer kan jag inte göra

Det var alltså en suverän dag med många glada miner och glassätande med de bästa, nu har jag ett underbart sommarlov att se fram emot!


Docl har jag ingen egen dator och vet inte riktigt hur jag ska överleva, just sitter jag på pappas men det kommer jag inte kunna hela tiden...Har  även en gamal knapptelefon, men nejnej nu ska jag inte vara bitter! Kommer ändå knappt vara hemma något, så jag överlever nog!
3 kommentarer
Madeleine

superfin klänning verkligen! :)

Madeleine

svar; varsågod! :)

Astrid

Älskar din blogg! Du har verkligen superfina bilder! :)

Svar: tack, vad snäll du är :)
fsjfoto.blogg.se