Dag 24 - En nytagen bild + Tio fakta om mig själv

1. Mitt fullständiga namn är Frida Sofia Jansson. (Där av fsjfoto.blogg.se)

2. Jag absolut älskar Skåne, underbart län.

3. Har varit fruktansvärt blyg och är det fortfarande i vissa lägen, men betydligt mindre.

4. Jag spelade fotboll i 8 år innan det hände massor med saker i laget. Saknar fotbollen rätt mycket ibland.

5. Jag fyller år 25 april.

6. Jag lyssnar på all sorts musik i stort sätt.

7. Jag har alltid ett kors och en sorts ring med ordet Courage ingraverat runt halsen, det enda smycket jag använder.

8. Jag har aldrig gillat Östergötland, som jag bor i, särskilt mycket.

9. Jag har hittat underbara vänner nu sedan jag börja gymnasiet, de är verkligen bäst!

10.Jag kan gå och tänka på allt och ingenting. Ibland tänker jag allt för mycket tror jag.

 

 
2 kommentarer
Josefin S. {foto&vardag}

Älskar din blogg! :) Och du är jättesöt! Kommentera gärna min nya blogg också! :) Säg till om du vill följa varann via bloglovin'! Kram (:

Manfred

Du är bäst!