TWPC - Gammalt


Jag, tillsammans med Daniel, FeliciaMadeleine CassandraElin och Julia har "This Week Photo Challenge". Där det går ut att vi bestämmer ett tema och sedan ska fotografera efter det. Denna vecka var temat "gammalt"

Med dålig planering och dålig fantasi blev detta min bild till veckans tema.

Pappas gamla systemkamera som han köpte när han var i min ålder och gick på gymnasiet som mig.
Rätt tråkig tolkning men gammal är den i alla fall.
Har tänk att köpa film till den så jag får prova att fotografera med en icke digital, ska bli intressant!
4 kommentarer
Lovisa-FOTO

fin bild!

Jennifer - FOTO

Jag och mina vänner håller också på med något liknande, fast det heter SC "Saturday Challenge"! vi hade nyligen gammalt, tror vi tänkte rätt lika ;) hihi, fin blogg!

S O N J A F O T O

Superfin bild!

Johanna - HOBBYFOTOGRAF

snyggt :)