hur ska jag göra!?

Jag är en sådan som gillar att testa på olika frisyrer. Jag har ett väldigt lockigt hår och det på ett sätt begränsar det mig med vad jag kan göra, om jag inte vill jobba mycket med det, men lat som jag är orkar jag självklart inte det.  Bilderna ligger ungefär i den ordning som jag har haft frisyrera, den längst ner är den jag har nu...

För ett år sedan klippte jag av mig håret en rejäl bit (mitten bilden, rad 3) och har trivts i det som fisken i vattnet.  Dock har jag nu låtit det växa då jag inte vet hur jag vill ha det. En del av mig vill spara, spara, spara, till riktigt långt hår. Det längsta jag haft är nog det jag har på första bilden. Det som tar emot är att innan det blir lågt har jag ingen ordning på det alls, det är bara stort och överallt.

Men vill så gärna göra något! Trivdes som sagt i det korta jag hade, men vill ändå spara!
Så svårt det ska vara, vad tycker ni? Spara eller klippa igen? Om klippa, några tips på snygga frisyrer?

3 kommentarer
Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

HEJ! :D Skulle du vilja rösta på mig? vore jättesnällt, länk här: http://oriflameworldtour.com/index.php?ln=SE&sub=3&page=1 !! som tack får du en länkning i min blogg. RÖSTA PÅ SANNA SUOMELA

E L I N - a photo story

Det var jättefint på de två sista bilderna! Åh, hade velat ha så fint lockigt hår som du har!



Jag har precis startat en frågestund på min blogg, kika gärna in och ställ några frågor om du vill! :)

http://aphotostory.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment



KRAM

Porr-Orvar

Du ska spara håret så du blir lika söt som din vän Rebecca....