Nu är 2010 också snart förbi...

Nu har ennu ett år gått och för nästan exakt ett år sedan fick jag min älskade Nikon d3000.
Här kommer en hel del bilder som i för sig redan visats här på bloggen, men nu i ett och samma inlägg.
Alla är tagna d3000 och på ett sett kan man nog se att jag utvecklats från första tagna bild med den.


(Klicka på bilden för att se den större)
Januari:
Februari:

Mars:


April:

Maj:


Juni:
Juli:

Augusti:


September, Oktober, November, December:

Annars har mitt år övertaget varit bra.
Jag har bland annat :
- Fyllt 15.
- Konfirmerat mig.
- Haft första sommarjobb
- Lärt känna nya människor
- Varit i Rumänien med ett skolprojekt, (något som jag aldrig haft i tanke innan att åka till)
- Semestrat i Egypten
och mycket mer...
Hoppas ni haft ett underbart år och får ett minst lika bra om inte bättre 2011.
Gott nytt år på er!
Kram
0 kommentarer