Svaren på frågorna

Här är svaren.

Vad har du för favoritmusik och är musik en inspirationskälla för dig ?
Jag har ingen speciell favoritmusik, jag lyssnar på vad jag känner för just då jag ska lyssna.
Vissa dagar kan det vara rock, andra dagar kan det vara typiskt svensk musik.

Längtar du till julen?
Japp, jag brukar göra det men i år längtar jag speciellt mycket. Vet inte varför men kan vara för att jag ska fira jul på Gotland som jag inte har gjort på flera år.

vad har du för kamera?
Just nu har jag en casio exilim ex-z1050, men hoppas att det ändras snart;)

har du någon pojkvän?
Nej, det har jag inte:)

vart bor du?
Jag bor i staden Norrköping

när började du blogga ?
Den här bloggen startade jag i juni, men har haft andra bloggar innan som jag har tagit bort.

har du photoshop?
ja, det har jag. Vet inte just nu vilket jag har eftersom det är hos pappa och jag är just nu hos mamma.

har du syskon ?
Japp, en lillebror har jag :)

det bästa smycket ?
Jag är ingen smyckes tjej, men mitt favorit just nu är ett krucifix { ett kors med jesus på) som jag fick på konfirmationen

Vad inspirerar dig till att fota?
Det är olika, beroende på vad jag är på för humör, hur vädret är osv...

Vilket fotar du helst? Djur eller människor?
Hm, eftersom jag inte är så bra på att fota (ännu) så tycker jag det är svårt att fota människor, så måste svara djur på den här frågan ;)

Vilken är din dröm kamera?
Min dröm kamera är Nikon d3000

vilken bloggare skulle du helst vilja vara för en dag?
Svår fråga, tror att det skulle vara nevnarien. Hon är grymt duktig på att fotografera och bloggdesign + så verkar hon så snäll och omtänksam :)

Favoritfärg?
Det finns massor, men svart är nog absoluta favoriten, det passar ju nästan till allt;)

Favoriträtt?
Hasselbackspotatis och något gott kött

Vad ville du bli när du var liten?
När jag var liten ville jag bli frisör, men det vill jag inte längre.


 Det var svar på frågorna, inte så många men hoppas på fler nästa gång:)
Kram
//Frida

12 kommentarer
F R I D A

Svar: Ja, man blir peppad :)

Kram! :)

maria

sv; okej:) varsågod:P

Beatrice Jakobsson [foto]

tack för svaren :)!

Liisa

SVAR: Hehe okej, och tack! :D <33

Isabella

Det var trevligt att läsa! Åh nevnarien är sååå grym! :)

KATARINA GLADUN

hihi, jag håller med. djur är nästan roligare.

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D!

Frida

tack så jättemycket:]<3

Anonym

om du har lite tid över får du jättegärna hjälpa mig välja väska, har sån beslutsångest! kramar :)

josefin

du är med i tävlingen, men då undrar jag om jag får kopiera din heáder ? :)

Mathilda

Sv: Okej :) Vad bra! Vad gör du då? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Bra svar :D