"If I say you’re the one would you believe me?"

TRY - ASHER BOOK
23 kommentarer
▲ Mohammedi Al-debis™

Yey, hejsan! Jag måste berätta en sak!

Det är en stor tävling i min blogg - man vinner valfri väggtext/väggdekor som är jätte bra och fina!

Klicka på länken för att komma till tävlignen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/november/vinn-vaggtext-vaggdekor-fran-paxlux.html#comment



Tro mig, du kommer att älska tävlingen, ha en bra dag!

P.S , JU FLER ÄR MED, DESTO ROLIGARE, SÅ VA MED DU OCKSÅ! :D

haidisblog ▲

SVAR: hihi tack tack jodå det var den :D

haidisblog ▲

Hoppas du får en rolig start på helgen! :D hihi ska du se idol ikv? :D

haidisblog ▲

SVAR: hihi okej degör inget :D jag såg inte ^^

M*

Glad första advent ♥

Chayenne - Mamma till Freja

Hej! Nu har jag dragit igång en ny tävling om dagens blogg så va gärna med du också :)

http://sense.webblogg.se/2011/november/vill-du-bli-dagens-blogg-7.html

( im sorry om du inte gillar reklam)

Ha en bra fortsätt dag! :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fint foto!



hoppas du har en mysig adventskväll!



//Anna

Driver webshoppen och klädmärket www.avanna.se

Fram till midnatt 3för2 på alla Today i'm wearing this och kameraprodukter.

Fraktfritt med koden FREE

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej söta du! Jag har tjuvstartat min julkalender med en adventstävling. Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-pambo.html#comment

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1500 personer varje dag :)

haidisblog ▲

SVAR: hihi jo lite :D

M*

- :)!

Chayenne - Mamma till Freja

Hej fina du! Va gärna med och tävla om dagens blogg på en av Sveriges skönaste mammablogg! ;)

http://sense.webblogg.se/2011/november/utkast-nov-28-2011.html

Have a nice day! :)

Haidi Jakobsson

SVAR: vet inte riktigt hihi :D

Lisa - tecknar

Vad roligt att du är med och tävlar! :D

Elin Toreborg-Foto

Fin blogg! :)

haidisblog ▲

Hoppas du har en trevlig onsdag, hihi! :D

M*

Have a nice day!

En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej igen fina du! Har en liten fråga. Behöver hjälp med en liten sak som tar endast några minuter. Dessutom får du en länkning som tack!

Klicka på länken och läs mer vad det handlar om

http://sense.webblogg.se/2011/november/tavlar-och-vinn-din-egen-onskelista-fran-asos.html

Tack på förhand :)

hildas porträtt

Är du sugen på att lära dig rita, eller kanske få bra tips för att bli bättre?

Kika in hos mej och lämna gärna en kommentar om det är någonting du skulle vilja lära dig!

Kram

Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

Fatma - JULKALENDER

Kolla in min julkalender på bloggen. Lottar ut nya priser varje dag!

Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en Daniel Wellington klocka i lucka 2 i min julkalender i bloggen om du känner för det :)

Therese Ahlström

Så fint foto!