På snigens Land:D

Har inte bloggat på ett tag nu, men när jag kom hem från farmor & farfar så stack jag nästan med en gång till "Snigelns" land.
 Vädret har varit underbart , och vi har legat vid polen varenda dag o solat.
har bränt mig på baksida lår och neråt. Så där är jag jätte brun, men har typ ingen färg på framsidan.
Så får jämna ut brännan på något sätt om vädret fortsäter såhär.

Har inga bilder att lägga in. Jag la i kameran när jag packa men hitta inte den när jag kom fram så trodde att den hade ramlat ut i bilen. Men så visade det sig att den har legat i väskan hela tiden. Fast kom på det precis när jag kom hem.
Så smart är jag!

Ingen var såklart hemma när jag kom hem.  Dom hade stuckit på bio & kommer inte hem fören vid 00:00.
Så det är lagom tråkigt här hemma just ju! Inget finns på tv:n heller, det ända som finns är jackass o det här avsnittet har jag redan sätt!

Kram

0 kommentarer