Massa presenter

Jag har fått massor av fina grejer idag,

1.Tröja- JC
2. Klänning gina tricot
3.Nattlinne- H&M
4. Tofflor - H&M
5.Pengar
6. "sköt om dina naglar" kit
7.Örhängen
8. Mini pokerset {från lillebror} 


Ska även få ett stativ till kameran, men eftersom pappa ville att jag skulle vara med och köpa det gav han mig i stället, som han kallar det "Förbered dig till vuxenlivet låda". I den fanns lite allt möjligt som bara var på sköj.



Förutom det som är på bilden har jag jag också fått en hemma spa dag med bästa Hanna, en vit jätte fin kofta från JC och så fick jag min första present för några veckor sedan när jag och mamma var i Stockholm och shoppa. 


Tack alla för alla fina presenter!
Kram

3 kommentarer
» FOTORUM

sv. japp ;)

åh härliga presenter och vilken finurlig pappa du har!

hehe PUSS

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: vad kul :D



och mycket har du fått <3

brukar hålla koll på vem som fyller som som jag brukar läsa bloggar hos.. men då brukar jag ha koll på facebook :P

M I M I

åhhh nattlinnet var hella cute!