Egypten och Rumänien

(Egypten)


Hej, nu var der riktigt länge sedan jag skrev något.

Faktum är att jag har varit iväg från Sverige en längre tid.

Eller rättare sagt så har jag varit i Egypten och Rumänien.

 

Egypten var jag i med familj i en vecka, och kom hem förra tisdagen (12/10)

Bad och sol semester, och tog det bara lugnt.

 

Rumänien åkte jag till med ett projekt i skolan i söndags och kom hem i natt.

Det var en helt ny upplevelse, med mat, kultur, söndriga hus mm...Kanske skriver ett eget inlägg om det senare.

 

Har rätt mycket bilder från Egypten och kommer komma upp lite då och då.

Från Rumänien har jag inga bilder eftersom jag inte hade någon kamera med mig, men kanske får några bilder av skolan eftersom deras kamera var med, men får se.

Puss

5 kommentarer
Diana

Vad roligt att du var i Rumänien, jag kommer därifrån (:

Kram :)

Diana

sv: Vad trevligt att du tyckte det!

För att det är många som säger att det är skitigt och att det inte finns något värt att se, men jag tycker det! Om man åker till rätt ställen så!



Vart var du någonstans i rumänien? :)

Diana

sv: Ja, det kan jag ju förstå! :)

Men roligt att man får möjligheten genom skolan iallafall :)

Hehe, jag bor på Gotland ja! :D

Diana

sv: åh, jag älskar också gotland. Hehe.. :)

Vilken är din favoritplats på Gotland/I Visby då? :)

Diana

sv: åh ja, det är fint :')