2 558 dagar sedan allt förändrades

 
Haft två dagar med riktigt höstväder, regn konstant i 72 timmar. Böra förstå mer och mer webbutvecklingen som är ett av favoämnet i skolan. Körde en variant av pippistilen med flätor. Var och interjuvade två personer till dokumentärfilmen i skolan jag arbetar med, var nervösare än någonsin.
 
Så här har väl min vecka sätt ut på ett ungefär, pluss massor utav annat som icke finns med på bild. Igår spenderade jag dagen i Örebro, på en julkonsert med skolungdomar. Beundrar verkligen er som är muskikaliska. 
 
Kom även att tänka på att i går, första december, var det sju år sedan jag började ha två hem, började med att flytta fram och tillbaka varannan vecka. Jag var tio år då...de sju åren har gått ruskigt fort, kommer knappt ihåg hur det var innnan, känns hemskt att säga, men så det är. 
 
Ska även upp till Stockholm på tisdag, med klassen + esteterna, blir nog en riktig rolig dag! 
1 kommentar
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lycka till! :)