TWPC - Barndomsminnen

Jag, tillsammans med Daniel, FeliciaMadeleine CassandraElin och Julia har "This Week Photo Challenge". Där det går ut att vi bestämmer ett tema och sedan ska fotografera efter det. Super kul tycker jag då det får igång min inspration till att fotografera mer!

Denna vecka var temat "Barndomsminnen" och detta är min förklaring till bilden!
"För flera, flera, flera år sedan åkte min familj + andra familjer till Öland på semester.
Vi bodde i små röda stugor och jag och min kompis gick alldeles för långt ut i vattnet, så våra föräldrar blev arga på oss. Det + att jag och mina kompisar fick ett varsitt armband av våra mammor, är egentligen det enda jag kommer ihåg.
Jag älskade verkligen mitt armband, men det var för stort så vi fick ta bort några stenar. De stenarna tappade vi sedan bort, så ganska snabbt blev armbandet för litet. Men det var mitt favorit armband i flera år ändå"


1 kommentar
FannyFredrica - [Fotografering]

Sv: Tack så mycket! :D Jag är otroligt nöjd med min Nikon D7000. Hade en D3000 tidigare och ser stor skillnad, speciellt är det gäller ISO't :D