Dag 27 - Berätta lite ur min barndom + bilder

•Förflyttade mig många år hundranden bakåt i tiden och var mästare på att bemästra pil och båge.
• Fick kramar av en jääättteee stor myskanin 
• Skulle under en dag lära mig snowboard.
Att det var svin kallt, bara halva backen öppen, riktit isigt gjorde inget då jag fick den sötaste snowboardlärarkillen. 
• Fick se en stor idol uppträda, ingen mindre än Mojje själv. 
• Åkte till Gotland allt för ofta, fanns ju inget att göra där lixom!  (älskar Gotland nu)
• Årliga pepparkaksbak!
• Besöka vilddjuren på Kolmården varje sommar och alltid var det lika fascinerande.
• Var ett bad ass och skaffade världens coolaste tatuering! 
• Fick gå in med det stora och duktiga laget IFK Norrköping ( eller gick in med andra laget, men hade IFK kläder!!) Hel grym med andra ord! 
 
 
Ja, det där var väl lite från min barndom. Tycker dock min barndom fortfarande pågår, eller det kanske räknas mer till ungdom? Men man är faktiskt barn till man är 18, så ja… ett halvår kvar på min barndom har jag allt tycker jag!
 
0 kommentarer